Szolgáltatásunkról bővebben

IT Távfelügyelet – Zabbix alapú monitoring szolgáltatás a 4iG-Humansofttól

Különböző méretű IT rendszerek üzemeltetői egyazon problémakörrel küzdenek: hogyan vegyek észre és hárítsak el egy potenciális hibát, mielőtt a felhasználók észlelnék az esetleges leállást? Egy megfelelő IT távfelügyeleti rendszer kiépítése és testre szabása megoldást jelenthet. Azonban a rendszer folyamatos üzemeltetése és karbantartása, a megfelelő riasztási küszöbértékek finomhangolása értékes időt és erőforrást vonhat el a feltárható problémák kezelésétől.

Milyen problémákat előzhetsz meg, amennyiben ránk bízod az IT rendszerek távfelügyeletét? Proaktív felügyeleti szolgáltatásunk révén biztos lehetsz abban, hogy észrevesszük, ha valami nem úgy működik ahogy kellene, és értesítjük azon szakembereket, akik még időben be tudnak avatkozni. Ezzel jelentősen csökkenthető a váratlan leállások száma, növelve a felhasználói élményt és produktivitást. Mivel nem kell a felügyeleti rendszer tervezésével, méretezésével, karbantartásával, frissítésével és mentésével foglalkoznod, ezért több időd marad más, értékes feladatokra. Mi biztosítjuk, hogy a megfelelő paramétereket felügyeli a rendszer, és időben fogunk értesíteni a nem üzemszerű működésről. A rendelkezésre álló statisztikáknak köszönhetően időben észre veheted, ha a rendszerek terhelési trendje alapján bővíteni kell a kapacitásokat, és nem jut el felhasználói élmény romlásáig a helyzet.

Milyen rendszerelemeket tudunk felügyelni? Specialista rendszermérnökeink sok-sok év üzemeltetői tapasztalatával, gyártók támogatásával, és produktív környezetekben bizonyított, finomhangolt felügyeleti sablonokkal rendelkezünk, amelyek lefedik a teljes IT eszközparkot (szerverek, storage-ok, hálózati eszközök, kliensek), és emellett képesek vagyunk egyedi alkalmazások és üzleti szolgáltatások elemi és összetett felügyeletére itthoni vagy akár nemzetközi nézetből. Képesek vagyunk földi hagyományos, virtualizált, vagy nyilvános és hibrid felhő környezetek teljes körű felügyelete is, Azure, AWS, IBM Cloud szakértőink segítségével.

Mit biztosít a 4iG-Humansoft a szolgáltatás keretein belül? Előre definiált, de testre szabható csomagjaink vannak, amelyekben megtalálhatóak az alábbiak: a kezdeti igényfelmérést követően kialakítjuk az új rendszert, telepítjük az agenteket a felügyelni kívánt eszközökre, segítünk kiválasztani a megfelelő metrikákat, kialakítjuk a dashboardokat, a rendszeres jelentéseket, beállítjuk az értesítési csatornákat és finomhangoljuk a riasztási küszöböket. A rendszer folyamatos üzemeltetése mellett természetesen azt folyamatosan hozzáigazítjuk az infrastrukturális változásokhoz. Központi Helpdesk csapatunk folyamatosan felügyeli a rendszert és riasztások esetén értesít. Dedikált szolgáltatásmenedzserünk pedig rendszeresen tartja veled a kapcsolatot, hogy a lehető legjobb szolgáltatást kapd tőlünk. Amennyiben felkeltettük érdeklődésed, keress bátran bennünket bármilyen csatornán!